ГАРАНТІЯ
Повернення годинників
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» передбачене повернення годинника терміном до 14 днів від моменту реалізації.
Повернення придбаних в Тернополі годинників здійснюється за попереднім повідомленням по телефону біля вітрини або в сервісному центрі VapeShop (вул. Дружби,7).
Повернення годинників, придбаних через мережу Інтернет з інших міст здійснюється НОВОЮ ПОШТОЮ за рахунок магазину.
Якщо годинник не відповідає опису, очікуванню покупця, існує можливість відмови від отримання товару на НОВІЙ ПОШТІ до моменту виходу із відділення.
Гарантийное обслуживание
На всі годинники надається гарантія 6 місяців.
Гарантійне обслуговування здійснюється за попереднім повідомленням по телефону біля вітрини або у Фірмовому магазині FineTime в місті Тернопіль (вул. Текстильна 28 ч, ТРЦ “Подоляни”, вхід від “Сінема Сіті” біля “Світ тварин”).
Придбані в Тернополі годинники доставляються самостійно покупцем в сервісний центр.
Придбані через мережу Інтернет годинники з інших міст відправляються НОВОЮ ПОШТОЮ. Інтернет-покупцю необхідно надіслати e-mail рекламацію на адресу магазину.
Кожному покупця наддається квитанція/гарантійний талон, на основі якого здійснюється подальше гарантійне обслуговування.
Гарантія поширюється на недоліки виробу, що виникли з вини виробника чи продавця.
Заміна несправних частин і пов’язана з цим робота виконується безкоштовно.
Гарантійний термін експлуатації на виріб починається з моменту продажу виробу кінцевому споживачеві.
Всі умови гарантії регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».
Протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом
Знос ремінця, браслета, корпусу годинника, кнопок, а також покриття (позолоти, металізації і т.п.) в процесі експлуатації.
Відхилення секундної стрілки від поділки шкали менше 0,5 секундного поділу.
Люфт годинної або хвилинної стрілки годинника в межах 0,5 секундного поділу.
Відхилення технічних характеристик виробу від зазначених у технічній документації граничних параметрів, причини яких можуть бути усунені шляхом регулювання і настройки в умовах сервісного центру без заміни деталей.
Гарантія не поширюється на
Вироби, що мають сліди порушення правил експлуатації: а) Сліди ударів і механічних пошкоджень, б) Сліди несанкціонованого розкриття або спроби ремонту не уповноваженими на те сервісними центрами.
Пошкодження (зовнішні або внутрішні), викликані будь-яким механічним впливом, ударним або вібраційним навантаженням, застосуванням зовнішньої сили до частин виробу, розбите або випавши скло, тріщини, відколи, подряпини, деформації матеріалів і деталей, злам або вигинання осі завідної головки, відрив вушок корпусу для кріплення браслету тощо.
Пошкодження, які є наслідком проникнення сторонніх предметів, речовин або комах всередину годинника.
Пошкодження в результаті попадання в вироби їдких хімічних речовин або розчинників.
Ремінець і браслет, покриття корпусу і браслета, пошкодження застібки ремінця / браслета.
Пошкодження виробів, пов’язане з випаданням каміння та інших декоративних елементів.